HTML

A Sztárok a fejükre estek....

Afrikai kaland show sztárokkal, akik a fejükre estek.....

Utolsó kommentek

Kucsera a jószolgálati nagykövet

2008.12.01. 18:57 irodeak

 

A Fair Trade jószolgálati nagyköveti címet Kucsera Gábor világbajnok kajakozónk nyerte.

 

A sportoló, saját bevallása szerint, semmit nem bánt meg az elmúlt egy hónapból, azt pedig külön kiemelte: ha újrakezdhetné, akkor sem menne bele egyetlen vitába vagy veszekedésbe társaival.

– Régóta hozzászoktam, hogy sok emberrel vagyok összezárva, így nem okozott nehézséget ez a része – kezdte Kucsera. – Tudatosan nem másztam bele a vitákba, azt vallom, meg kell próbálnunk elfogadni a másikat olyannak, amilyen. Néha azért meglepődtem, hogy ahelyett, hogy jól éreztük volna magunkat, abszolút értelmetlen és felesleges dolgokon ment a vita.

Így aztán gyakran meg is kaptam, hogy nincs véleményem, és egy világbajnoktól többet vártak volna, de bevallom, ez nem érdekel. Én nem nyerni jöttem, számomra ez nem verseny volt, mert a versenyben a felek egyenrangúak! – világított a részletekre a döntő után Kucsera.

 

Forrás: blikk.hu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztarokafejukreestek.blog.hu/api/trackback/id/tr53798372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása