HTML

A Sztárok a fejükre estek....

Afrikai kaland show sztárokkal, akik a fejükre estek.....

Utolsó kommentek

Csősz Bogi szerint nem volt vidám hangulat az afrikai reality show túrán

2008.11.24. 10:55 irodeak

 

Csősz Bogi az origónak nyilatkozott az afrikai kalandtúrán szerzett tapasztalatairól, élményeiről.

 

Az utazók közt nálad ismertebb tévés arcok voltak, rólad sokan nem tudták, ki vagy. Miből élsz?

- Modellkedésből főképp, műsorvezetést vállalok, céges és médiabulikon is dolgozom. Most egy darabig Magyarországon leszek, amúgy Isztambulban élek a párommal, ott jól megy a sorom. A szerelmem amúgy nagy lovag, mikor megtudta, hogy kiestem, akkor azonnal repült Johannesburgba, és onnan hívott, hogy menten csatlakozzam. Aztán együtt repültünk Budapestre.

 

Az Apám beájulna című film után nem jöttek újabbak. Miért?

- Volt sok meghívásom különböző tévéműsorokba, de visszautasítottam őket. 2005-től New Yorkban, 2006-tól Ázsiában éltem, ezért is tűntem el a magyar médiából. Külföldre mentem dolgozni inkább, nekem nagyon megérte, de közben volt fotózásom itthon is. Az afrikai műsorra pedig Frei Tamás neve miatt mondtam igent, pedig tudtam, hogy ez egy reality lesz.

Hogyan kerültél a műsorba?

- Az Apám beájulna után Árpa Attila figyelte a dolgaimat, ő szólt mindig, ha valamilyen érdekes casting akadt. Ő jelezte, hogy milyen műsorra készül a TV2, én felhívtam Frei Tamást, aki találkozni szeretett volna velem. Háromórás beszélgetés után küldtem még képeket, önéletrajzot, utána ő eldöntötte, hogy kellek a műsorba. Amikor hívott, épp a görög tengeren hajókáztam, ki kellett kötni sietve, és egy szállodában írtam alá a szerződést.

 

Mi motivált egy reality-re?

- A jószolgálati nagyköveti poszt, amit a győztesnek ígértek. Sem a pénz, sem a médiaszereplés nem érdekelt önmagában, nekem ez erkölcsi döntés volt. Hajtottam, minden feladatot elvégeztem, hogy elnyerjem a posztot, és kissé elszomorít, hogy olyan emberek vannak még játékban, akiknek ez nem fontos, akiknek fogalmuk sincs a világról, és nyelveket sem beszélnek.

Nem is nagyon jöttél ki velük.

- Ez a világ egyik legcsodálatosabb része, én felkészültem az útra, rendeltem könyveket, olvastam úti beszámolókat. Mikor a társaknak meséltem arról, miért érdekes, ahol épp vagyunk, azt láttam, hogy zavarja őket, holott kedvességből tettem. Nem mindig tudták, mi az adott ország fővárosa, mit kell tudni a helyi kultúráról. Ezért elneveztek Miss Lexikonnak. Úgy gondolom, hogy általában nem is érdekelte őket, meg sem érdemelték a sok szépet. Egy nap például kuszkuszt kaptunk enni, megkóstolták, majd ment a fintorgás. De hogy mi ez, miért érdekes, arról nem volt szó. Olyan emberek voltak ott, akik bejárták a világot luxusnyaralással, de igazából semmi nem érdekli őket, nem is kíváncsiak az új környezetre. Döbbenet.

 

Nyilván nem a kulturális feltöltődés miatt mentek.

- A legfőbb motiváció részükről a pénz és a szereplés volt, de ehhez kár Afrikába menni. Tényleg mindegy volt sokuknak, hol jártunk. Livingstone-ban egy olyan csodálatos gyarmati stílusú szállóban voltunk, ahol minden bútor, berendezés káprázatos volt, de arra sem figyeltek fel, csak a koktéljaikat követelték.

Azért volt valaki, akivel jól elvoltál?

- Oláh Ibolyával, őt már a repülőn kinéztem magamnak, később egy sátorban is voltunk. Mély érzésű, nagylelkű személy, komoly értékrendszerrel. Mindenkivel borzasztó ellenséges amúgy, de velem megbarátkozott, órákon át beszélgettünk éjszakánként. Nem volt felkészülve az útra, azaz nem olvasott utána, de ő tényleg meghallgatta azt, mit kell tudni egy-egy helyről. Tiszta és nyitott volt velem.

És kivel nem bírtál megbékélni?

- Fiala Jánossal már ez elején volt konfliktusom, aztán Laci, Kozsó és Margóék sem voltak rokonszenvesek. Kozsó például meghunyászkodó ember, állandóan túl kedves akar lenni, folyton jótékonykodna. Túlzott kedvesség volt például, ahogy az ivóvizeket adogatta mindenkinek állandóan, pedig mi magunk is el tudtuk volna hozni. Kozsó nem adja önmagát, minden bántja, mindenen vívódik, és tele van komplexusokkal. Olyan dolgok voltak, amiket nem tudtam felfogni: egyszer szálka ment a lábába, mondtam neki, hogy segítek, kiveszem. Erre közölte, hogy ő nem fogja levenni a zokniját egy nő előtt, mert szégyenlős.

Ki van közösítve?

- Kozsó sem a társaság közepe, Fiala pedig maga választotta ezt az utat, a magányt.


Sok probléma volt a csapattal, a stábbal is ment a vita

Volt azért olyan, amit élveztél? Rafting, bungee-jumping?

- Szerencsés vagyok, mert sok extrémsportot űztem már korábban is, ejtőernyőztem, repülőt és hajót vezettem, búvárkodtam is sokat, egészen veszélyes helyeken. Persze szép helyeken voltunk, de nem ez a része fogott meg a történetnek, a jószolgálati nagyköveti cím érdekelt. Semmitől nem féltem, emlőstől vagy rovartól, mindig magamat adtam.

Az összefoglalókban több a balhé, mint a nevetgélés. Vágás vagy valóság?

- Furcsa és hihetetlen volt, min ment a hiszti. Sokszor voltak a szereplők pesszimisták, folyton depressziós hangulatban ültek. Ahhoz képest, hogy négy énekes is volt a táborban, és azt hittem, hogy jó buli, jó hangulat lesz, én dalolásztam a legtöbbet, én voltam a pacsirta. Egészen banális dolgok történtek, és lehet, hogy én nem voltam erre felkészülve, mivel sokat vagyok külföldön, így a magyar média kicsit idegen. Olyanok miatt állt a bál, hogy el sem hittem. Egyszer Kozsó megjegyezte, hogy "Laci szerepel", mire kész is volt a botrány.

Valóságshow, a többség szerepel, imázsát erősíti.

- Persze, azért jöttek, hogy szerepeljenek. 40-50 éves felnőttek úgy viselkedtek, mintha óvódások lennének. Én meg közben késsel mászkáltam, nem véletlenül neveztek el Rambónénak vagy Lara Croftnak. Út előtt sejtettem, hogy ez egy érdekes pszichológiai kísérlet lesz, és ez be is következett, sokat tanultam belőle.

 

Ha ennyire szerettél volna nyerni, és más nem is érdekelt, akkor erős csalódás lehetett a kiesés.

- A szertefoszlott álom miatt nagyon csalódott voltam, valóban. Ugyanakkor boldog is, mert kiszállhattam abból a társaságból, abból a hangulatból. Nem segítették egymást, ment a huzavona, a zsörtölődés egész nap. Kiesés után boldog voltam, mert tudtam, hogy visszatérhetek kiegyensúlyozott, megszokott életembe, olyan emberek közé, akikkel szót lehet érteni. Entellektüelek közt vagyok, innen nézve hihetetlen, ami ott, a csapatban történt.

Lehet, hogy direkt választottak nehéz embereket?

- Frei is csalódott kissé, vidámabb csapatban bízott. Sok probléma volt a csapattal, a stábbal is vitáztak, naponta akadt sok kérés, követelőzés, sértődés. Pedig tudtuk, hogy nem nyaralás lesz, hogy lesz olyan, hogy 3-4 napig nem tudunk fürdeni. Azon is ment a sírás, hogy mi lesz a vacsora.

Lakatos Márk is igen csalódottan távozott, maradt volna.

- Ő egy érdekes személyiség. Konfliktusunk nem volt, elvoltunk egymás mellett, nem tudtam kiismerni. Később olvastam, hogy Virágról nagyon negatívan nyilatkozott, miközben ők jó barátok voltak. Ezen ledöbbentem, szerintem ő sem a valódi arcát mutatta az út során.

Téged miért szavaztak ki?

- A legtöbb dolog, amit megtettem, nem is került adásba. Próbákon vettem részt, de nem mutatták. Csak a vita, a balhé maradt, az utolsó napokban pedig Margóék fúrása befolyásolta az eredményt, azt pedig tudjuk, hogy Bódiéknak nagy a táboruk.

Forrás: origo.hu
 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: oláh ibolya infó frei tamás lakatos márk kozsó fiala jános bódi guszti bódi margó csősz boglárka

A bejegyzés trackback címe:

https://sztarokafejukreestek.blog.hu/api/trackback/id/tr53785547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása